mars, april, maj, juni

Halva mars. Snart är det april då. Och min fördelsedag. Den 5 om man ska vara exakt.

5 april.

Dags att börja skriva önskelista. Det gillar jag :) Fast i år blir det nog att önska mig pengar och presentkort. 

Undrar hur firandet kommer bli i år? Förra året var fösta gången jag firade på något annat ställe än hemma i Levide. Bjöd in familj till mitt hem på Ekeskogs.

I år blir det lite svårare, när det ligger ett hav emellan. Men jag tror att det kommer bli bra.

Jag åker till Gotland i slutet på april, kanske skulle fira lite då i stället?

Sen då? Helt plötslig är det maj månad.

Och sen blir det juni, då börjar sommaren. 




/ Jennie Orleifson

Kommentarer
Postat av: Linn

Tummen upp för positiva tankar! :)

2011-03-17 @ 17:28:10
URL: http://sigvardsdotter.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Var är önskelistan?!?!

2011-03-24 @ 08:02:12
Postat av: Jennie Orleifson

Typ nån stans. Vem ska jag skicka den till ;)

2011-03-24 @ 08:44:17
URL: http://passionofmine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg ut den här!

2011-03-26 @ 23:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0