Du

Jag har bloggat ganska friskt nu i dagarna. Och va ska man annars göra när man är sjuk?

Men idag har jag lite svårt att komma på vad jag ska skriva om..

Jag skulle bli jätte glad om du lämnade en kommentar eller på annat sätt berättar för mig vad du vill läsa om.
Vad skulle du vilja att jag bloggar om? Vill du läsa mer om någonting? Vill du läsa om något helt annat än det jag fram till nu har bloggat om? Undrar du över något och har en fråga till mig eller kanske om mig?

Det skulle hjälpa mig i mina idétorkar perioder om jag hade lite förslag på vad du är intresserad av.





/ Jennie Orleifson

Kommentarer
Postat av: Helene

Hästarna!! Hej Jennie! Det skulle vara kul om du ville berätta lite om alla era hästar på gården - hur många ni har nu - ras o bakgrund/utbildning osv.// Helene

2011-03-10 @ 17:16:21
Postat av: Johanna

Håller med Helene.



Skulle vilja att det skrivs mer om ridning, tankar kring ridning, träning, reflektioner...

2011-03-10 @ 17:44:09
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sv; ja verkligen!!



Åh, vilken mysig bild :)

2011-03-10 @ 20:31:23
URL: http://puissance.blogg.se/
Postat av: Sara

Skriv lite om hur din träning ser ut, gärna med bilder :)

Vem eller vilka tränar du för? Lite allmänna grundtips

2011-03-10 @ 22:35:25
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Ylva

Jag vill läsa om dina tankar om saker och ting. Det värsta jag vet är "solskensbloggar" där allt bara är raka spåret med saker man GÖR hela tiden.



Jag är intresserad av misslyckanden, komik, feltänk och saker som strulade som gjorde att man kom på en ny vändning på saker, känslor...osv.



Tycker det funkar bra som du gör nu :)

2011-03-11 @ 14:26:27
Postat av: Jennie Orleifson

Kul att läsa era kommentarer :)



Ska försöka att dela med mig lite mer av mitt "filosofiska tänkande", men jag kan inte lova att det alltid kommer hänga samman eller finnas någon slut poäng.

Men har jag en lite tanke/fundering (vilket jag har ganska ofta medan jag fodrar hästarna själv) så ska jag försöka dela med mig av den bättre här :)

2011-03-12 @ 23:28:41
URL: http://passionofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0