Struktur

Vi kämpar på här på Nybyn för att få lite struktur på livet.

Hästarna sköter sig bra och vi har börjat med att låta alla hästarna gå in i stallet före och efter träning, två och två. Våra flickor (Maja och Bosolanda) behöver det mest, men det är bra med två stabila herrar som kan göra dem sällskap. Träningen går också framåt och det är skönt när vi har möjlighet att jobba två hästar var så att alla hinns med och får den tid de behöver.

Jag kommer även att starta min hemsida snart. Jag tror att jag vet vilket namn jag ska använda. Hade varit skönt att komma igång med den snart.

Mitt rum nere i källaren ska få färg snart. Bara ett fåtal grejer som ska bäras ut innan jag kan börja måla.

Jag har hittat en riktigt intressant unghäst som jag förhoppningsvis snart kan åka och titta på.

Easy får eventuellt bli kvar på Gotland någon månad till. Är lite trix med att hitta billig, säker och bra transport.
Men till våren verkar det finnas fler alternativ.

Och vi är kattvakt för ett galet monster.






/ Jennie Orleifson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0