Torsdag

Det börjar kännas att det varit mycket på gården nu. Både i kropp och sinne. Men nu väntar några något lugnare dagar.

Jag har tappat lite arbetsinspiration när det gäller häst träningen, trots att det går bra.
Har lånat en stång av Lina till Maja som hon trivs bra på.
Det är en vanlig rak stång, sådant som ofta används på tävling. På något konstigt vis så har Lina lyckats hitta en i storlek 11,5. Vet inte hur det gick till för själv har jag bara sett dom i storlek 12,5 och uppåt (okej, kollade runt lite nu och hittade faktiskt EN hemsida som hade från 11,5 och uppåt. Men det är ovanligt). Vilket jag tycker är både dumt och märkligt. Många hästar, även stora, har både 11,5 och 10,5 i storlek.

Tillbaka till mitt oinspirerade sinne.. Jag tror att det har och göra med dels det lite jobbiga underlaget, även kallt snö, och dels att jag inte har något konkret lite mer kortsiktigt mål klart för mig. Men Det ska nog lossna snart.



/ Jennie Orleifson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0