Isgata, ridvolt och målat rum

Det blev ingen träning av hästarna i dag. Isgatan till väg som leder till ridbanan var inte så inspirerande att leda oskodda hästar på. Jag klarar knappt själv att ta mig fram. Men i kväll såg jag att någon nog har grusat en liten aning, får hoppas att det hjälper tillräckligt för att man ska kunna ta sig fram. 

Jag passade på och spana lite i ladan där vår inomhus-ridvolt kommer att ligga. Vi funderar på om det är möjligt att vara där lite redan nu, utan att behöva göra i ordning så mycket. det är lite svårt att säga, men för lite halt och skrittarbete så ska det kanske kunna fungera.


Linas hästar Bosolanda och Gormur.


Jag har pysslat med mitt rum nere i källaren. Så nu har jag målat  klart det som skulle målas. Nästa steg är element upp, sedan heltäckningsmatta. När det är klart är det i stort sätt bara att försöka fylla ut rummet med lite möbler.





/ Jennie Orleifson

Kommentarer
Postat av: Linn

Ni kan ha temat "Stjärnor på is" på gården!

2011-01-18 @ 07:58:11
URL: http://sigvardsdotter.blogg.se/
Postat av: mikaela

blev det nu så jordnära som du tänkt dej :P men du tycker vi får höras till helgen. du får ta och pallra dej in till enköping, tar typ drygt en timme bara :) kram

2011-01-20 @ 17:03:43
URL: http://thatmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0