1 januari 2011

Första dagen på det nya året har börjat bra, för mig i alla fall.

Det har varit en bra arbetsdag där vi, jag och Lina, hunnit med mycket.
Alla fyra hästarna har tränats, det har diskats, uppdateringar av Linas hemsida (www.petersdotter.com), planering inför sommaren och lite annat kontorsjobb.

Jag har även pratat med min mamma i kväll och det finns en plan för min älskade Easy.
När jag var hemma bestämde jag mig för att jag verkligen vill ha hit Easy. Det känns som att han fortfarande vill vara med. Så kan kan man bara lyssna på honom när han säger att det blir för mycket så tror jag att det kommer att gå bra. Efter att beslutet tagits så har jag landat betydligt bättre här. Han har varit en stor dragning mot Gotland och skapat längtan tillbaka. Men nu när beslutet har fattats så känns det som att jag äntligen kan andas ut igen och slappna av på riktigt. Så nu får vi se hur lång tid det dröjer innan han kommer hit.

I morgon blir det en liten ut och åka dag med Lina. Fyra olika personer som ska rida lektion och om det finns tid så kanske vi ska in i någon hästaffär för att köpa lite behövligheter.





/ Jennie Orleifson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0