Sjukling

I dag är soff-dag nummer två. Troligtvis en förkylning på gång och jag känner mig inte pigg alls. Även natten har spenderats på soffan, utan katt. Kände att jag behövde få sova ostört och eftersom katten tycker att det är lagom att vakna och hålla låda mellan kl 06.00 och 07.00 så kändes det bäst att vara på säkra sidan. Så katten fick sova själv på mitt rum och jag på soffan ^^ Och jag fick en ordentlig väl behövd sömn.



Dagens arbetsinsats har varit att fodra och hjälpa till vid lite behandlingar. 
Therese Lidén har varit ute och klämt, känt och tittat på några av våra hästar. Det blev även lite sadelprovning. Alltid lika kul och intressant när hon kommer ut och jag tror att hästarna var lika nöjda som vi människor.

Efter det besöket så tog energin slut, så nu är det soffan som gäller och att ladda batterierna, hoppas på att huvudvärken blir mindre och att man mår bättre i morgon!



/ Jennie Orleifson

Kommentarer
Postat av: Marika

Krya på dig sötnos.. Kram kram

2011-02-05 @ 23:06:10
URL: http://marikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0