Hästfri dag

En så här ohästig dag har jag inte haft på väldigt väldigt länge!

Jag har endast sätt ett fåtal hästar i sina hagar när vi åkt förbi med bilen.
Sov länge idag gjorde jag också. Blev lite förvånad själv faktiskt.

Efter lunch åkte jag med mamma på "Kak-buffé" som min lillasysters klass anordnade. Fick med mig Linn dit, så vi hade jätte trevligt. Först åt vi massor av olika sorters kakor och när magarna var för fulla gick vi en promenad med mammas hund Zicco i ca 1 timme. 

Jag har även klippt ihop en liten film så ni kan få se lite hur det ser ut i "mitt" hus hemma i Levide, Gotland (Mitt barndoms hem).




I morgon blir det däremot hästar på schemat. Ska till Ekeskogs på morgonen och stannar obegränsad tid ;)


/ Jennie Orleifson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0