Besök

Det känns som det har varit mycket de senaste dagarna. Hästträningen har fått ligga lite åt sidan.

Men igår tränade jag Maja en kort stund vid hand på ridbanan. Hon var inte tipptopp men jobbade ändå på.

Idag blev det en liten tur med Easy. Lina på Gormur, Micke och Linas syster som var på besök följde med. Jag passade på att rida Easy med halsring för att öva uteritt med andra. Vi har gjort det tidigare men inte många gånger. Skritt fungerar bra och han lyssnade jätte fint, blev lite förvånad ^^ Man kan inte garantera att han alltid lyssnar till 100% även om han är lydig så är det inte alltid han har lust att lyssna på mig.

På eftermiddagen hämtade jag Maja C (Danska väpnaren) vid tåget och det var så underbart att få se henne igen. Så kvällen har gått till en massa härligt prat.

Nu är det sängen som gäller för att orka morgondagen.


/ Jennie Orleifson

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket samspel att kunna rida i halsring!

2011-04-19 @ 07:21:42
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0