17 april

Äntligen har jag med hjälp av en snäll lärare via mail lyckats installera wordpress till min hemsida, så nu helt plötsligt så har jag en egen hemsida.

Hemsidan är mycket långt ifrån klar, men jag tror att den kommer bli jäkligt bra och jag ser fram emot att kunna använda den aktivit.

www.jennieorleifson.se


Det har varit två givande men kämpiga dagar nu. Igår åkte jag och Micke in till Västerås för lite nytto-shopping.
Granngården, nya stora (jobbigt stora) IKEA, Hööks och ICA Maxi.
Inhandlade fodertunnor, hinkar, bänkar, krokar, hålgörare, slickepott, osthyvel, gummistövlar, arbetshandskar och lite annat.

Jag köpte en liten födelsedagspresent till mig för pengarna jag fick av mamma och pappa när jag fyllde år.
Ett parr ridbyxor och två par ridsprumpor blev det, och tur som man kan ha så var det 10% rabatt på allt i butiken. Så nu finns det kvar några slantar att köpa något annat roligt för :)

I dag har vi haft ett lååångt men mycket intressant möte. Men det var bra kämpigt på slutet.
Sen är det ju alla dessa hästar som ska skötast. Sju styckna är dom nu, och fler är på gång.

I morgon kommer fina väpnaren Maja från Danmark. Maja var en av tjejerna som jag bodde och jobbade tillsammans med på Ekeskogs. Ska bli så roligt att ses igen, tror inte jag släpper tillbaka henne till Danmark igen. Hon får stanna i Sverige hos mig ;)

Sen är det inte länge kvar tills jag och Maja tillsammans åker till Gotland för en härlig vistelse där.
Så är det någon på Gotland som vill hinna ses när jag är där så är det bara att höra av sig. Åker till Gotland den 22 april och stannar drygt en vecka.




/ Jennie Orleifson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0