Tillbaka

Hallå igen! Nu är kursen avslutat och jag är en trött men väldigt nöjd och glad människa!

Det har inte funnits en endaste liten minut över för datorn den här helg. Ganska skönt faktiskt.

Det har hänt mycket hos mig, min häst och de andra två kursdeltagarna den här helgen. Men jag kan börja att berätta lite kort om fredagen.


Jag började min dag lugnt, med en god sömn som hade gjort mig utvilad. Lite mys hemma i stora huset själv och förberedelser inför eftermiddagen.
Det var lite extra som skulle packas, för direkt efter kursens avslut för denna dag så var det att bege sig till Visby för födelsedagsmiddag med vänner. Så det var kläder och dylikt som skulle packas med.
Vi samlades för att presentera och bekanta oss med varandra. Vi var en liten grupp på tre personer. Jag, Ann som kom från norra Gotland och rider för Mariana lite då och då och Annika från Uppsala som var helt ny. 
Det var skönt att vara så få styckena och vi hade väldigt trevligt ihop, trotts spridningen på åldrarna.
Vi fick gå igenom vad vi hade för drömmar och mål med vår ridning, vad ordet sits betyder för oss och så fick vi se en dvd med Craig P. Stevens, som innehåller olika sits övningar.
Dagen var inte så lång med det var skönt med en mjuk start med trevlig prat och tankar.

Jag kan tillägga att middagen jag senare åkte vidare på var jätte trevlig med jätte god mat på en restaurang nere på Visbys hamn.

Mer om helgen kommer i senare inlägg!



/Jennie Orleifson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0