Städning

Nu när hästarna bor hemma på gården så behövdes det verkligen städas i sadelkammaren. 
Det har aldrig blivit någon klok ordning där sedan jag flyttade hem från Ekeskogs, eftersom hästarna flyttade vidare till min farbrors ställe cirka 400 meter bort. När jag sedan flyttade hem grejerna från det stället till gården så blev det lite kaos.



Men efter lite städning så blev det lite ordning.




Denna vecka har varit lite dålig med uppdateringar. Jag har inte riktigt haft tid och ork att sitta framför datorn helt enkelt.

Denna veckas tema har varit lite svårt att bestämma. Men efter kursen så fick jag ett tydligt bevis på hur dålig Majas balans. Mariana gav mig rådet att jobba mycket från marken.
Så nu har vi taget ett steg bakåt och gått tillbaka till arbete vid hand. Jag känner också att Maja måste lugna sig, sluta diskutera allting och ibland bara acceptera läget. Så det kommer nog bli lite kommunikationsträning också denna vecka.



/Jennie Orleifson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0