Kopplar av

Just nu ligger jag i min säng i rummet jag ska bo i nu några få dagar. 

Allt började bra. Min underbart snälla pappa hjälpte mig att fixa transporten. Jag har i tidigare inlägg skrivit om lastträning av Maja, eftersom hon blivit skrämd av rampen som låter som jag vet inte vad. Nu gör den inte det :)
Pappa har oljat den så den är tyst. Han hjälpte mig också att få upp bakbommar, tidigare har det varit en kätting.

Det tog en liten stund att få Maja att gå in i transporten, men allt gick lugnt och bra till. När hon väl gick in så gick hon raka vägen in och stod sedan snällt. Jag kunde i lugn och ro sätta för bakbommen och fälla upp baklämmen.

Väl på plats fick hon stå uppbunden vid uppbindningsplatsen för att bara stå. Hon var jätte duktig och tog det hela med ro. 



Nu går Maja i en liten hage och har det bra hoppas jag.
Jag själv har snyftat till en fin men sorglig film, ätit paj, tomater, popcorn och även någon ruta choklad.
Jag vågar nog säga att just nu så är livet toppen :)

Så här bra har jag det






Löjlig eller inte, men jag saknar faktiskt Easy lite. Har har varit så mysig och social på sista tiden. ^^



/Jennie Orleifson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0