Dålig uppdatering

Det blir lite dåligt med uppdateringar här just nu. Mest beror det på att vårat internet bara vill fungera ibland. 



Just nu är det mycket tankar som snurrar kring Maja. Börjar fundera på om det är värt allt slit och alla tårar. Är det här vad jag vill?
En snäll, trevlig och ridbar valack lockar rätt bra just nu. Har lite att fundera på..

Ett stort hinder för mig är min jäkla stolthet och envishet. Jag gillar inte att ge upp, ge upp=misslyckande, misslyckande=misslyckad, så känns det för mig. Även om jag teoretiskt sett (kan man säga så..?) vet att det inte är så.
Men i den här frågan måste jag ta några djupa andetag och verkligen sätta stoltheten åt sidan, och tänka på vad som är bäst för mig.

Hur än tankarna går så är det skönt att veta att jag har min fina vän som hjälper och stöttar mig hur det än blir.

Tänka och fundera, det är nog vad jag kommer ägna mig mycket åt just nu.

Vad vill jag?


/Jennie Orleifson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0