Rapport

Det rullar på för mig. Går väl lite på halvfart till och från, men överlag så är det rätt okej.

Maja har varit rätt okej de senaste dagarna, så i morgon tänkte jag faktiskt låna grannens ridbana för att se om vi kan lyckas träna lite ridning klokt =)

Min sadel väntar jag ännu på, den kan komma vilken dag som helst nu. Vill så gärna ha den. Nog för att det är mysigt att rida barbacka, men i längden blir det jobbigt (och ohälsosamt). Och man känner sig lätt utsatt i vissa situationer.

Snart ska nog hästarna flytta hm till gården igen, ska bli skönt. Så det ser jag fram emot!



ja, en liten snabbrapport blev det. Får försöka skriva mer en annan dag.




/Jennie Orleifson

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävla om biljetter till Göteborg Horse Show + andra fina priser!

Jag har nu en tävling på bloggen i samarbete med Libresse och Årets Häst där du har chansen att vinna biljetter till Göteborg Horse Show samt andra prylar så som schabrak, sadelöverdrag och benpaddar.

Ta chansen att tävla om dessa fina priser på:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/october/tavling.html

2010-10-08 @ 15:31:19
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0