Vinter

Är vintern på väg tro? Kallt och frost har vi här på Gotland i alla fall.

Funderar på att stalla in Easy, som inte är lika tålig som de andra två pälsbollarna. Samtidigt så är vädret väldigt fint, bara kallt. Får se hur jag gör med det hela.

Letade fram min gamla rockardvagn som jag fick till Easy för många år sedan. Vi har nog inte kört på runt ett år tror jag. Men igår blev det en liten tur. Lillasyster fick följa med som åksällskap och fint väder fick vi. Easy, som i början när jag började köra, var "travarhet" kom ihåg att det inte var trav längre, utan en trevlig liten tur med vagnen bara. Han lyssnade så otroligt fint, bästa kör turen vi haft tror jag. :)



/Jennie Orleifson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0