Projekt

Just nu har jag ett litet projekt på gång.
Jag håller på med att översätta Marijke de Jongs eBook om Akademisk ridkonst från engelska till svenska.
Om ni inte har läst den så tycker jag att ni ska göra det. Engelskan är inte den svåraste.
Om inte annat så kommer den på svenska. När den blir klar vet jag inte, men håll ut ni som vill ha den svenska versionen. Under tiden är det inte fel att ladda hem den engelska gratis, så kan ni titta på bilderna och låta er inspireras under tiden.

Är lite sugen på att skriva en egen eBook, inte nödvändigtvis en faktabok. Ska bara komma på vad jag ska skriva..

Maja fick ledigt idag. Vi har jobbat så intensivt nu i flera dagar så jag kände att det var dags. I morgon blir det nog en tur i skogen om vädret är fint, sedan blir det att gå på transport träningen igen.

Hör hur regnet smattrar mot rutan, borde gå ut till hästarna och kolla läget och ta in Easy. Men det är segt att byta kläder och ta sig ut i det blöta. Det positiva är att jag inte behöver mocka Easys box i alla fall, den är redan klar. Så egentligen ska han bara tas in sedan är jag klar. Och ändå är det så segt att ta sig ut..



/Jennie Orleifson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0