Värme

Isoleringen på vinden är klar och jag tycker mig märka att det är varmare i huset. Det jag hoppas mest på är att värmen kommer ha lättare för att stanna under natten så att det är lite trevligare att gå upp ur sängen på morgnarna.

Badrummet har det också hänt grejer med. Det som finns kvar är en toalettstol och en vattenkran. Ska bli skönt när det blir klart. Så att det finns ett klokt och fräscht badrum i det här huset.




Saknaden av Easy blir bara större för varje dag som går. Jag trodde faktiskt, eller på något vis lyckades inbilla mig, att jag skulle klara mig utan honom. Just nu önskade jag bara att han var här. Jag behöver hans stöd och hans vänlighet. Hans mjuka päls och hans varma andedräkt.
Jag har faktiskt för någon vecka sedan börjat fundera över möjligheterna att ta hit honom. Jag vet inte hur klokt det är, men jag behöver honom.
Får se hur det blir efter att jag varit hemma över jul. Om det blir bättre eller bara ännu värre.
Gud vad jag älskar den hästen.


/ Jennie Orleifson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0