Rapport

Liten snabbrapport.

Har haft det riktigt bra på mitt Stockholms besök. 

Majas hovar har blivit verkade idag av Ylva. Bakhovarna blev det inte så mycket gjort med, men det nödvändigaste. Hon skötte sig bra för att vara Maja.

Lina hämtade sin transport i går, jätte fin. Den ser inte så stor ut utan på men känns väldigt luftig och rymlig inuti. 

Har jobbat Maja lite i rundcorallen vilket att funkat fint. Ett väldigt bra ställe för henne att träna galoppen på. Eftersom hon får stöd från staketet hela tiden så blir galoppen lite mer balanserad och inte så springig.

Jag har börjat fundera på ett namn till min hemsida som jag vill ha. För att skaffa en hemsida behöver jag skaffa ett namn, som inte är upptaget av någon annan. Logiskt. Men det är lite knepigt att komma på något bra. Ska det ha med mitt namn att göra eller något helt annat? Ska det vara på svenska eller engelska. .se eller .com? Får se vad jag kommer på.




/Jennie Orleifson



Kommentarer
Postat av: Therese Lidén

Hej Jennie,



gud vilken fin bild du har jennie! supersnygg. har du kommit något kul namn till hemsidan ännu tro? kram

2010-12-14 @ 20:10:41
URL: http://www.hastochhalsa.com
Postat av: Jennie Orleifson

Tack! :)



Jo jag har börjat klura lite. Men försöker bestämma mig om det ska va på svenska eller engelska..



Kram

2010-12-14 @ 21:33:58
URL: http://passionofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0